- Про Смартлаб
- Відгуки
- Від старих до нових
- Від нових до старих
Артем Задорожний
Доброго дня. Подяка Кириленко Риммі з відділення в Чорноморську на В.Шума за безболісно набрані аналізи.
Відповідь: Шановний Артеме! Ми вдячні, що ви знайшли час і залишили позитивний відгук про роботу нашої лабораторії. Дякуємо, дуже приємно знати, що робота нашого колеги не залишилася непоміченою. Працюємо для Вас та бажаємо міцного здоров’я!
Анастасія
Добрий день ! Щиро дякуємо працівникам відділення Є. Чикаленка, 50а за високий рівень обслуговування, професіоналізм та оперативність у вирішенні наших запитів. Команда відділення демонструє відповідальний підхід до справи, чіткість у виконанні зобов’язань і постійне прагнення до вдосконалення сервісу.
Відповідь: Шановно Анастасіє! Щиро дякуємо за Вашу позитивну оцінку! Наша лабораторія постійно працює над впровадженням інновацій та підвищенням стандартів якості. Ваша похвала - найкраща мотивація для подальших досягнень.
Світлана
Сьогодні мамі прийшли здати аналізи, були перші ,але сказали очікуйте, прийняли 2 х пацієнтів, без черги,в мене мама хвора інвалід 2 групи,після операції онко,ледве сиділа, а вони мені кажуть очікувати. Дуже обурена, не задовільна роботою лаборантів
Відповідь: Доброго дня, Світлано Анатоліївно! За Вашим відгуком було проведено службову перевірку. Нам щиро прикро, що Вам та Вашій матусі, Антоніні Михайлівні, довелося чекати у відділенні лабораторії "Смартлаб", особливо враховуючи стан здоров’я. Завіряємо Вас, що співробітники відділення роблять усе можливе, щоб швидко та якісно обслуговувати кожного пацієнта. Однак зазначене відділення є надзвичайно популярним серед відвідувачів, тому в окремі періоди можливе підвищене навантаження. Відповідно до затверджених правил, позачергово обслуговуються пацієнти пільгових категорій, а також пацієнти з попередньо оформленими замовленнями. Щоб уникнути очікування, рекомендуємо скористатися зручними сервісами: Оформлення замовлення через сайт: https://smartlab.ua/ Попереднє замовлення через гарячу лінію: 0 800 750 070 та 0 733 750 070. Виклик медичної сестри додому: https://smartlab.ua/call_home Дякуємо за Ваш відгук, розуміння і довіру. Бажаємо Вам та Вашим близьким міцного здоров’я і добробуту!
ІРИНА
Сьогодні разом з чоловиком здавали анализи в відділенні Центральний 22. Хочу подякувати за професійну роботу администраторів,працівницю забору крову. Моему чоловику в Австріі не могли взяти кров з віни,запрошували лікаря,в Смартлабі молода дівчинка швидко і біз негативних емоцій з боку паціента,виполнила цю процедуру. Ми дуже раді,що в нас така професійна та чемна медична молодь.
Відповідь: Шановно Ірино! Дякуємо Вам за чудові слова подяки. Для нас дуже важливо отримувати зворотний зв'язок з клієнтом. Хочемо зазначити, що ми постійно вдосконалюємося, щоб наші клієнти отримували найкращий сервіс з урахуванням високої якості обладнання. Ваші слова служать підтвердженням нашій хорошій праці, що стимулює нас на нові досягнення та вершини. Завжди будемо раді Вашим візитам. Бажаємо Вам міцного здоров’я!
Любов
В звʼязку з вагітністю, я часто користуюсь послугами вашої лабораторії. Дуже не зручно коли ви потребуєте направлення від лікарів на проходження глюкозотолерантного тесту, на встановлення холтеру. Не розумію чому звичайні манупуляціі потребують направлення ( яке не є безкоштовним). Вже вдруге коли я могла скористатися послугами вашої лабораторії , я йду туди де виконують ці процедури без всіляких направлень. Ви ставите клієнта в незручне положення і з вашого боку не зовсім клієнтоорієнтовно. По якій причині ви хочете мати направлення? Чому недостатньо консультативного направлення лікаря і його рекоманціі? Адже такі аналізи і процедури ніяким чином не впливають на здоровʼя.
Відповідь: Любове Володимирівно, доброго дня! Щиро дякуємо Вам за зворотний зв’язок. Нам щиро прикро, що умови проходження досліджень викликали у Вас певні незручності. Ми завжди прагнемо зробити процес максимально комфортним для кожного пацієнта та вдосконалюємо сервіс відповідно до Ваших зауважень. Щодо Вашого відгуку стосовно направлення від лікаря та оформлення замовлення, хочемо звернути увагу, що дослідження глюкозотолерантний тест та Холтерівське моніторування (ЕКГ або АТ) є специфічними й проводяться відповідно до певних медичних вимог. Глюкозотолерантний тест — це діагностичне дослідження, що включає навантаження на організм, тому має суворі обмеження щодо проведення. Його оформлення здійснюється з особливою увагою до стану пацієнта та наявності направлення лікаря. Глюкозотолерантний тест – вимоги та підготовка Холтерівське моніторування ЕКГ або АТ виконується лише в м. Одеса (вул. Караванського / Жуковського, 30). Холтер ЕКГ проводиться пацієнтам з 18 років. Холтер АТ потребує направлення від лікаря. Якщо у пацієнта немає направлення на Холтер АТ, ми можемо запропонувати консультацію кардіолога Вороніної Т.В., яка проводить прийом: м. Одеса, вул. Караванського, 30. вівторок, четвер з 10:00 до 13:00. За попереднім записом. Після огляду лікар зможе надати відповідне направлення. Також повідомляємо, що електронне направлення на дослідження Холтер ЕКГ приймається, навіть якщо в ньому не зазначено діагноз. Ми дуже відповідально ставимося до кожного пацієнта, тому дотримуємось чітких вимог для Вашої безпеки та достовірності результатів. Дякуємо за розуміння. Бажаємо Вам міцного здоров'я!
Юлія
Неприємна ситуація. Стало зле вночі — потрібно було здати аналіз сечі зранку. Зібрала в чисту звичайну баночку (стерильну, промиту, закриту), прийшла в лабораторію SmartLab — і мені відмовили приймати аналіз, бо, бачите, потрібна саме «аптечна баночка». Вибачте, а де її взяти, якщо аптека відкрита з 10:00, а мені зле і я вже зранку в лабораторії? Та й дякуємо війні за те, що аптеки тепер не завжди доступні поруч. Що мені тепер — чекати ще добу, коли симптоми можуть загостритися? І це ще не державна установа — послуга платна, але де реальна допомога людям? Все для людей? Сумніваюсь. Ніхто навіть не спитав, у якому я стані. Просто формальна відмова, без жодного варіанту чи співчуття. Дуже розчарована.
Відповідь: Шановна Юліє Олександрівно! Під час Вашого звернення до відділення лабораторії за адресою: м. Одеса, вул. Чекаленко, 50А, адміністраторка надала Вам коректну інформацію щодо правил підготовки до дослідження сечі. Згідно з вимогами лабораторії, забороняється збір сечі в ємностях, не призначених для медичних досліджень, оскільки залишки сторонніх речовин, що можуть міститися у побутових ємностях, можуть суттєво вплинути на результати аналізу. Прийом біоматеріалу (сечі) допускається виключно у стерильній ємності аптечного зразка, що відповідає стандартам якості та забезпечує достовірність результатів. Перепрошуємо за можливо доставлені незручності. Бажаємо Вам міцного здоров'я!
Ілля
Задоволений роботою персонал в пункті забору по вул. Василя Порика. Дуже доброзичливі адміністратори, гарно пояснюють підготовку до аналізів, високопрофесійні мед сестри. Все чітко, пунктуально, швидко і коректно. Обслуговування на високому рівні.
Відповідь: Шановний Іллє! Ми безмежно раді, що Ви обираєте саме нашу компанію. Дякуємо Вам за такі приємні слова та високу оцінку професіоналізму наших колег. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашій родині!
Катерина
Дуже задоволена обслуговуванням.
Відповідь: Шановна Катерино! Дякуємо Вам за відгук. Будемо й надалі невпинно працювати, аби Ви завжди залишалися задоволені.
Дякуємо за Ваш коментар! Він буде опублікований відразу після перевірки*
*Це необхідно для уникнення некоректних висловлювань, шахрайських повідомлень, образ. Ми стежимо за безпекою наших читачів.