- Про Смартлаб
- Відгуки
- Від старих до нових
- Від нових до старих
Ілля
Задоволений роботою персонал в пункті забору по вул. Василя Порика. Дуже доброзичливі адміністратори, гарно пояснюють підготовку до аналізів, високопрофесійні мед сестри. Все чітко, пунктуально, швидко і коректно. Обслуговування на високому рівні.
Відповідь: Шановний Іллє! Ми безмежно раді, що Ви обираєте саме нашу компанію. Дякуємо Вам за такі приємні слова та високу оцінку професіоналізму наших колег. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашій родині!
Катерина
Дуже задоволена обслуговуванням.
Відповідь: Шановна Катерино! Дякуємо Вам за відгук. Будемо й надалі невпинно працювати, аби Ви завжди залишалися задоволені.
Юлія
Сьогодні здавали аналізи дитині в СМАРТЛАБ на Королева 1!Сказати що я не задоволена ,це нічого не сказати ,дитині кололи 2 руки ,і кров так і не змогли набрати ,дитину мучали 30 хвилин ,і в кінці сказали мало крові,так вибачте будь ласка,ви що не могли набрати трішечки більше !Тримало дитину 2-е і не змогли набрати потрібну кількість!Спеціалісти ,НЕ СПЕЦІАЛІСТИ!!Жаж! Набирала кров Ксенія ! Після такої роботи Ксенії навіть важко уявити ,як дитину вести в інше відділення!
Відповідь: Шановна Юліє! Нам дуже шкода, що візит до відділення за адресою вул. Корольова, 1 залишив у Вас неприємні враження. Ми завжди намагаємося мінімізувати будь-які негативні наслідки процедур та прагнемо створити комфортні умови для всіх пацієнтів, особливо для найменших. Водночас процедура взяття крові у дітей є особливою — вени ще дуже тонкі, тому процес потребує більшої делікатності та може займати трохи більше часу. Медсестри, які проводили взяття біоматеріалу у Вашої доньки, досвідчені, мають професійний досвід роботи з дітьми та багато подяк від батьків. Але, на жаль, навіть у досвідченої медсестри можуть виникнути труднощі. Іноді взяття крові пов’язане зі стресом, що спричиняє спазм судин, через що процедура ускладнюється. Розуміємо Ваші почуття та хочемо запевнити, що медсестри робили все можливе, щоб якісно набрати біоматеріал. Ми раді, що Ви звернулися сьогодні до іншого нашого відділення, де біоматеріал було набрано в повному обсязі, і дослідження наразі виконані. Щиро перепрошуємо за завдані незручності. Ваші зауваження щодо якості взяття крові передано керівнику медсестринської служби для подальшої роботи з персоналом, який Вас обслуговував. Бажаємо міцного здоров’я Вам та Вашим близьким і сподіваємося бачити Вас серед клієнтів «Смартлаб» і надалі.
Виктория Завгородняя
Всё нравится, кроме одного. Это навязывание сдачи других анализов. Я пришла с определённым перечнем анализов...и начинается...не хотите ли чек ап, не хотите ли проверить то, сё. Во первых эти разговоры отнимают время, во вторых девочки как роботы это предлагают, хотя в личном кабинете видно что сдавала всё это недавно. Понимаю что это маркетинговый ход такой, но раздражает . Непосредственно девочки лаборанты замечательные
Відповідь: Шановна Вікторіє! Щиро дякуємо Вам за зворотний зв’язок. Нам прикро, що у Вас виникло відчуття дискомфорту у зв’язку із запропонованими послугами. Ми цінуємо кожного клієнта і докладаємо максимум зусиль, щоб наш сервіс залишав у Вас лише приємні враження. Лабораторний CHECK-UP (від англійської – перевірка) – це комплексне лабораторне обстеження, яке дає можливість перевірити весь організм та переконатися, що людина здорова, або виявити захворювання до появи перших симптомів. Комплекси створені на основі офіційних протоколів, рекомендацій, статей та наукових праць авторитетних світових джерел. Здоров'я залежить насамперед від профілактики, т.к. будь-яке захворювання легше запобігти або зайнятися лікуванням на ранній його стадії. Пропозиція скористатися CHECK-UP є частиною нашої турботи про здоров’я пацієнтів. Ми періодично знижуємо вартість комплексних обстежень, щоб зробити профілактичну діагностику більш доступною для всіх. Співробітники завжди намагаються поінформувати пацієнтів про поточні знижки та вигідні варіанти, проте ми розуміємо, що спосіб подачі інформації іноді може сприйматися по-різному. Наголошуємо, що остаточне рішення про проходження аналізів завжди залишається за пацієнтом. Перед оплатою кожному клієнту обов’язково надається рахунок з детальним переліком досліджень, зазначенням цін та знижок — саме для того, щоб Ви могли уважно переглянути замовлення та при потребі внести зміни. Ми вдячні Вам за позитивні слова на адресу наших співробітників — це дуже надихає нашу команду. Бажаємо Вам і Вашій родині міцного здоров’я!
Анна
Дуже вдячна лікарю за професійну допомогу, уважність та чіткість. Бажаю успіхів та міцного здоров'я
Відповідь: Шановна Анно, дякуємо за Ваш відгук! Ваш коментар — найкраща винагорода для нас! Бажаємо здоров'я вам та вашій родині!
Тетяна
Здавала сьогодні у відділенні Доброслав аналізи, хочу висловити подяку керівнику відділення Бєлік Юлії за іїїпровесіоналізм та приємний прийом, також працівниці забору крові, все на вищому рівні. Дякую Вам дівчата! Гарного дня і мирного неба!
Відповідь: Шановна Тетяно, дякуємо Вам за відгук! Ми дуже раді, коли наші клієнти залишаються задоволеними відвідуванням нашого лабораторного центру. Високий професіоналізм і турбота про клієнта - головні цілі нашої команди. Впевнені, що і наступні візити до нас принесуть Вам тільки позитивні емоції! Міцного Вам здоров'я!
Назарій
Дякуємо вам за консультацію, у вас дуже гарна якість роботи
Відповідь: Шановний Назаріє, ми вдячні, що ви знайшли час і залишили позитивний відгук про роботу нашої лабораторії. Працюємо для Вас та бажаємо міцного здоров’я!
Яна
м.Одеса,відділення на Сахарова 36.30хв.чекала ,хоч черги на кардіограму не було,а потім 15 хв.кардіограф не могли запустити.Година потраченого часу в пусту.А лист повернення коштів взагалі на російській мові,я в шоці.
Відповідь: Шановна Яно Юріївно! Дякуємо за Ваш зворотній зв'язок та вибір нашої лабораторії для діагностики. Щиро перепрошуємо за затримку і незручності під час Вашого візиту до відділення. Ми розуміємо, очікування й технична несправність обладання завжди викликають дискомфорт. На жаль, у той день дійсно сталася несподівана затримка в роботі кардіографа, яку не вдалося швидко вирішити. Перепрошуємо за завдані незручності. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим рідним!
Дякуємо за Ваш коментар! Він буде опублікований відразу після перевірки*
*Це необхідно для уникнення некоректних висловлювань, шахрайських повідомлень, образ. Ми стежимо за безпекою наших читачів.