Правила повернення коштiв
Положення про повернення коштів (перерахування)
1.Терміни:
1.1. Розрахункова операція - це приймання від покупця готівкових коштів, платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо за місцем реалізації товарів (послуг), видача готівкових коштів за повернутий покупцем товар (не надану послугу), а у разі застосування банківської платіжної картки - оформлення відповідного розрахункового документа щодо оплати в безготівковій формі товару (послуги) банком покупця або, у разі повернення товару (відмови від послуги), оформлення розрахункових документів щодо перерахування коштів у банк покупця - ст. 2 Закону України №265.
1.2. Фіскальний касовий чек видачі коштів (далі - видатковий чек) - це розрахунковий документ/електронний розрахунковий документ, створений у паперовій та/або електронній формі (електронний розрахунковий документ) РРО або ПРРО під час проведення розрахунків у разі видачі коштів покупцеві під час повернення товару, рекомпенсації послуги, прийнятті цінностей під заставу та в інших випадках - п. 1 розд. ІІІ Положення про форму та зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21.01.2016 № 13 .
1.3. Платіжна картка - це електронний платіжний засіб у вигляді емітованої в установленому законодавством порядку пластикової чи іншого виду картки, яка використовується для ініціювання переказу коштів з рахунка платника або з відповідного рахунка банку з метою оплати вартості товарів і послуг, перерахування коштів зі своїх рахунків на рахунки інших осіб, отримання коштів у готівковій формі в касах банків через банківські автомати, а також здійснення інших операцій, передбачених відповідним договором.
1.4. Платіжна операція - це дія, ініційована користувачем електронного платіжного засобу, з унесення або зняття готівки з рахунку, здійснення розрахунків у безготівковій формі з використанням цього електронного платіжного засобу та/або його реквізитів за банківськими рахунками.
1.5. Повернення коштів – повернення перерахованих коштів за анульоване замовлення пацієнта
(клієнта) у разі оформлення належним чином звернення Замовника.
1.6. Виконавець – організація ТОВ «СМАРТЛАБ», яка надає медико-діагностичні послуги пацієнтам (клієнтам).
1.7. Пацієнт (Клієнт) – фізична особа або юридична особа, яка оплатила медико-діагностичні послуги Виконавцю.
- Порядок повернення коштів
2.1. У разі, якщо замовлення анульоване за зверненням пацієнта (клієнта) протягом строку дії замовлення, а послуги ще не були надані частково або повністю, оплачена вартість послуг підлягає поверненню у формі, в якій було здійснено оплату таких Послуг.
2.2. Пацієнт має право скасувати замовлення на сайті до моменту взяття біологічного матеріалу Виконавцем, шляхом заповнення реєстраційної форми скасування замовлення або за допомогою горячої лінії 0 800 750 070. Дана процедура передбачає анулювання замовлення.
2.3. Повернення коштів за неотриманий товар/не надану послугу здійснюється у тій формі оплати, у якій була здійснена розрахункова операція:
2.3.1. Якщо оплата проводилася через РРО з використанням банківської платіжної картки (POST-терміналу), то повернення коштів за неотриманий товар/не надану послугу здійснюється на розрахунковий рахунок покупця, відкритий у банку.
2.3.2. Якщо замовлення здійснено через сайт, а оплата була у відділені діагностичного центру ТОВ «СМАРТЛАБ» (далі - відділення) готівкою, то повернення коштів за неотриманий товар/не надану послугу здійснюється у готівковій формі.
2.3.3. Якщо оплата за товар (послуги) здійснювалась у безготівковій формі (онлайн) через установу банку, то і повернення коштів за не отриманий товар (не надану послугу) здійснюється через установу банку. У такому випадку РРО не застосовується.
2.4. ТОВ «СМАРТЛАБ» надає пацієнту, який повертає товар чи відмовляється від послуги, розрахунковий документ встановленої форми та змісту.
2.5. У разі подання Пацієнтом письмової заяви на паперовому носії, така заява підлягає оформленню у відділенні діагностичного центру/пункті взяття біологічного матеріалу Виконавця, або направляється Пацієнтом на юридичну адресу Виконавця, рекомендованим листом. До заяви додається копія документу, що посвідчує особу, яка оплатила Замовлення Послуг.
2.6. Термін перерахування грошових коштів від моменту прийняття заяви Виконавцем до повернення клієнту становить до 7 (семи) робочих днів.
2.7. Документи, які необхідні для прийняття рішення про повернення коштів Виконавцем:
А) Для проведення повернення готівкою або карткою необхідні:
- Документ, що засвідчує особу пацієнта (клієнта);
- Чек оплати замовлення;
- IBAN рахунок пацієнта (якщо оплата була картою);
Повернення у розмірі 100 (сто) грн і більше, проводиться за наявності будь-якого документа, що засвідчує особу пацієнта (клієнта) - також підходить електронний документ у додатку Дія.
Оформлення повернення коштів здійснюється у відділеннях діагностичного центру ТОВ «СМАРТЛАБ».
Б) Якщо пацієнт не може прийти за поверненням у відділення, (оплата була готівкою), пацієнту необхідно:
- Документ, що засвідчує особу пацієнта;
- Чек оплати замовлення;
- IBAN рахунок пацієнта.
В) Якщо пацієнт не може прийти за поверненням у відділення, (оплата була карткою), необхідно:
- Документ, що засвідчує особу пацієнта;
- Чеки оплати замовлення (чек термінала обов'язково);
- Заява пацієнта на повернення;
- IBAN рахунок пацієнта.
Г) Якщо пацієнт оплачував замовлення за реквізитами через банк (Оплата онлайн), потрібно надати:
- РНОКПП (Реєстраційний номер облікової картки платника податків);
- П.І.Б. пацієнта (клієнта) або назва юридичної особи;
- IBAN пацієнта (розрахунковий рахунок);
- Копія документа, що засвідчує особу пацієнта;
- Квитанція про оплату замовлення.
2.8. Для оформлення належним чином повернення коштів Виконавцю необхідні документи Пацієнта (Клієнта), який хоче здійснити повернення коштів.
Дякуємо за Ваш коментар! Він буде опублікований відразу після перевірки*
*Це необхідно для уникнення некоректних висловлювань, шахрайських повідомлень, образ. Ми стежимо за безпекою наших читачів.